субота, 26. децембар 2015.

Violetta knjiga-DIY!!!!

Caos!!!!!

Kao sto vidite naslov,pisacu kako mozete napraviti "Violetta knjigu".
Ovako ali prvo cu faktove:


 -Njen prvi poljubac je bio na nekom rodjendanu
-Dobila je fiat za 17rodjendan
-Bila je na nastupu Violetta En Vivo
-Ima istu tetovazu kao njena mama
-Kada je bila mala gledala je Ruzno Pace

Iiiiiiiiiiiiiii...............Sada DIY!!!!!!!!!!Uhuuuuuuuuuuuuuuu!!!! XD

Treba vam:

-Neka svescica za
-Beli papir
-Flomasteri
-Grafitna olovka

Napraviti:

Izmerite vasu svesku (samo prvu stranu(koricu)).Beli papir zalepite tu.Olovkom napisite sta zelite ali vezano za Vilu.Npr ja sam napisala Violetta book i obojila sam.
 Unutra evo...Kazem vam.....Radite sta zelite vezano za Tini!Ja radim u mojoj knjizi svasta!Pisem faktove,crtam likove,pravim cak i dizajne za likove.ZNACI SVASTA!!!

Eto to je bilo to za danasnji blog i sve nadoknade caosss!! Laku noc!!!!!!!

2 коментара: