уторак, 22. децембар 2015.

Tinina moda i faktovi

Hello!

U ovom postu cu vam pisati o Tininoj modi i normalno pisacu faktove.
Pa hajde prvo da zapocnemo sa faktovima!!!

-Tinino puno ime je Martina Alejandra Stoessel Murzela
-Ona je najmladja glumica u Violetti
-Kad je imala deset kodina glupila je u seriji Patito Feo
-Ona ima jednu najbolju drugaricu i dva najbolja druga.Najbolja drugarica joj je Mercedes Lambre (koja u seriji Violetta glumi njenog najveceg neprijatelja),onda imamo njenog najboljeg druga Jorge Blanco (u seriji glumi njenog decka Leon ali se cesto svadjaju) i imamo na kraju Facundo Gambande ( u seriji glumi njenog dobrog prijatelja Maxi).
-Omiljeno pice joj je cocacola

Ok zavrsila sam sa faktovima i kao sto vidite ponovo sam napisala pet faktova ali samo drugacje.
Pa predjimo na drugu stvar:moda!!!!

Tini baaaaas voli da oblaci haljine i suknje.



WOW! Slatka kombinacija zar ne? Ovo je jedna od Violetta kombinacija. Mnogo je prilagodjena za leto. I meni se baaaaaaaaaaas svidja!!!

Ovo je takodje jos jedna kombinacija iz Violette. Kad su ona i Dijego pevali pesmu Yo Soy Asi koja je bas dobra morate je poslisati na youtube-u.Tini voli ovakve haljine i suknje gde je pozadi duze a napred krace.Ova kombinacija mi se takodje mnogo svidja!!!








Pa eto zavrsila sam sa ovim postom i hvala svima koji su citali nadam se da vam se svidja!!!


                            BYE!!!

Нема коментара:

Постави коментар